Tehetséggondozás
2013. február 14. csütörtök, 09:16

Az iskolánk 10.c osztályában nemrég megtartott rendhagyó szülői értekezleten a következő témák voltak napirenden:

  1. Szülő-osztályfőnök együttműködés a tehetségazonosítás,- gondozás folyamatában
  2. A művészet és alkotás szerepe a tehetség kibontakozásában

A jelenlévő szülők megismerkedhettek azzal a "Komplex osztályfőnöki tehetségazonosító - tehetséggondozó programmal", amely a tavalyi tanévben indult el ebben az osztályban. A tanulók a szülők előtt mutatták be kibontakozó tehetségük első irodalmi, rajz és zenei alkotásaikat.
Ezek után az osztályfőnök összefoglalta a jelenlévőknek a tehetséggondozó program lényegét, amely elsősorban a Dr. Czeizel Endre 4+2+1 faktoros sors tálentum modelljét veszi alapul, valamint azt a tehetség definíciót, amely szerint: "A tehetség lehetőség az egyénben, amely külső - belső tényezők interakciójában jön létre." /Gyarmathy Éva/
Remények szerint a művészi alkotó munkának pozitív transzfer hatása lesz a kreativitás kibontakozására a többi területen is, amely majd kutatásokban és szakmai innovációkban mutatkozik meg a jövőben.

 

 

* * * * * * * * * * * * * *

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
<<  Május 2024  >>
 H  K  Sz  Cs  P  Sz  V 
    1  2  3  4  5
  6  7  8  9101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Dokumentumok

Galéria

Képek